Bd.Unirii nr.16, 430232, Baia Mare, Romania, tel.40-262-221510, fax.40-262-225794      Termeni de utilizare    Contact   
Cauta   EN  RO 
 
 Acasa  
Asistenta si consultanta de afaceri

CENTRUL DE CONSULTANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ PENTRU SOCIETĂŢI COMERCIALE

CUM SĂ ĪNCEPEŢI O AFACERE?

Orice idee de afacere noua pe care dvs. o aveţi capătă viața prin:

  • Īnființarea unei societăţi conform Legii 31/1990;
  • Autorizarea ca persoana fizică autorizată;
  • Autorizarea ca īntreprindere individuală;
  • Autorizarea ca īntreprindere familială.

Consultanţa şi asistenta pentru toate acestea o veţi găsi la Centrul de Consultanţă şi Asistenta pentru Societăţi Comerciale, unde vă stăm la dispoziție cu servicii de īnființare de firme, consultanta si servicii de specialitate privind viața si activitatea unei societăţi (acte adiționale, fuziuni, divizări, dizolvări-lichidări de firme, schimbare/autorizare sediu social, deschidere/ īnchidere şi autorizare puncte de lucru, cesiune/reducere/majorare capital social etc.)

Camera de Comerţ şi Industrie Maramureş – Busola dvs. afaceri, īn conformitate cu propriul statut vă oferă următoarele SERVICII DE CONSULTANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ:

A. FORMULE SIMPLE ŞI IEFTINE DE A INTRA ĪN AFACERI

1. ĪNFIINŢĂRI / MODIFICĂRI SOCIETĂŢI conform Legii 31 / 1990 republicată şi modificată

  • consultanţă, asistenţă si īntocmire documentaţie, inclusiv īnregistrarea ei la Oficiul Registrului Comerţului de pe lāngă Tribunalul Maramureş, pentru īnfiinţarea / radierea societăților (societate cu răspundere limitata, societate pe acțiuni, societate in nume colectiv, societate in comandita simpla, societate in comandita pe acțiuni);
  • consultanţă, asistenţă si īntocmire documentaţie, inclusiv īnregistrarea ei la Oficiul Registrului Comerţului de pe lāngă Tribunalul Maramureş, pentru īnfiinţarea /modificarea societăților cu raspundere limitată debutant - SRL- D (acum si pentru cei cu varsta peste 35 de ani!)
  • consultanţă, asistenţă si īntocmire documentaţie, inclusiv īnregistrarea ei la Oficiul Registrului Comerţului de pe lāngă Tribunalul Maramureş, pentru modificarea actelor constitutive ale societăților (schimbare sediu social, cesiune capital social, numire/revocare administrator, cenzori, directori; īnregistrare / radiere / autorizare punct de lucru; dizolvare/ radiere societate, suspendare/ reluare activitate etc.);

2. ĪNFIINŢĂRI PERSOANE FIZICE AUTORIZATE, ĪNTREPRINDERI INDIVIDUALE ŞI ĪNTREPRINDERI FAMILIALE

  • consultanţă, asistenţă si īntocmire documentaţie necesară pentru īnregistrarea / radierea la/de la Oficiul Registrului Comerţului de pe lāngă Tribunalul Maramureş a persoanelor fizice autorizate, īntreprinderilor individuale, īntreprinderilor familiale;
  • consultanţă, asistenţă si īntocmire documentaţie necesară pentru īnregistrarea modificărilor aduse documentelor de īnregistrare a persoanelor fizice autorizate, īntreprinderilor individuale, īntreprinderilor familiale la Oficiul Registrului Comerţului de pe lāngă Tribunalul Maramureş;

B. FORMULE SIMPLE ŞI IEFTINE DE A ĪNFIINŢA O ORGANIZAŢIE NON PROFIT

  • consultanţă, asistenţă si īntocmire documentaţie necesară pentru īnfiinţarea a asociaţiilor si fundaţiilor inclusiv pentru modificarea actelor constitutive ale acestora, conform O.G.26/2000 modificată.

C. AVIZAREA CAZURILOR DE FORŢĂ MAJORĂ

Avizul de existenţă a cazului de forţă majoră se emite īn bază documentelor doveditoare depuse exclusiv de solicitant. Documentele vor cuprinde cel puţin :

  • contractul comercial afectat de evenimentul de forţă majoră, cuprinzānd clauza de forţă majoră;
  • atestări de la organele, autorităţile şi instituţiile abilitate, de la caz la caz (altele decāt Camera de Comerţ şi Industrie Maramureş), privind existenţa şi efectele evenimentului invocat, localizarea acestuia, momentul īnceperii şi īncetării evenimentului;
  • notificări adresate partenerului contractual īn legătură cu apariţia evenimentului invocat şi efectele sale asupra derulării operaţiunilor contractuale.

Documentele se prezintă īn original sau īn copie certificată de solicitant. Solicitantul īşi asumă īntreaga răspundere, inclusiv penală, pentru veridicitatea datelor şi a documentelor prezentate odată cu solicitarea adresată Camerei de Comerţ şi Industrie Maramureş

D. ALTE SERVICII

  • consultanţă privind legislaţia īn vigoare dintr-un anumit domeniu de activitate;
  • consultanţă privind contractele comerciale (se pot oferi modele de contracte şi consultanţă privind regimul juridic al acestora); - consultanţă generală īn domeniul dreptului comercial, societar etc.
  • consultanţă generală īn domeniul arbitrajului comercial şi a medierii.

NOUTĂŢI LEGISLATIVE

PROGRAM CU PUBLICUL: de Luni pānă Vineri īntre orele: 8,30-13,00, 14,30-16,00, vineri intre orele: 8,30-11,00.

Data actualizării: 24.07.2014, 19.09.2016

Contact: CCI Maramureş, Bd. Unirii,. nr. 16, parter, cam. 4 Telefon: 0262-221510, Fax : 0262-225794
Responsabil: Hotea Tivadar Sandra Georgiana
Email: cci_mm@ccimm.ro

Programming Pool Romania