Camera de Comert si Industrie Maramures va organiza, in premiera, in perioada 15 octombrie – 13 noiembrie a.c., in colaborare cu specialisti in domeniul mediului, muncii si fiscal, 4 WEBINARII ce vor fi adresate atat comunitatii de business cat si publicului general interesat de tematica abordata in cadrul acestor sesiuni de informare.
Calendarul WEBINARIILOR este urmatorul:
– 15 OCTOMBRIE 2020– ”Noutati legislative in domeniul gestiunii deseurilor”. Prezinta Claudia Simion si Marcela Mateas, formatori cursuri CCI Maramures; Participare ON LINE, pe platforma ZOOM, pret 120 RON + TVA;
– 13 NOIEMBRIE 2020 – ”Noutati si abordari fiscale”. Prezinta: Adrian Benta, consultant fiscal si auditor financiar. Aceasta acțiune se va desfasura in sistem hibrid (ON LINE: pret 120 RON + TVA si cu participare DIRECTA – pret 200 RON+TVA).
Evenimentele ON LINE se vor desfasura intr-o maniera interactiva, sub forma unor sesiuni de întrebari si raspunsuri. Sunt recomandate si incurajate interventiile participantilor si discutiile libere. Atat frecventa organizarii cat si tematica acestor evenimente vor fi stabilite in functie de solicitarile venite din partea mediului de afaceri.
Tematica webinariilor poate fi accesata pe site-ul institutiei camerale: www.ccimm.ro.
Informatii suplimentare despre aceste webinarii se pot obtine la Camera de Comert si Industrie Maramures, telefon: 0262-221510, 0739675279, 0770842678, e-mail cursuri@ccimm.ro sau accesand site-ul institutiei camerale www.ccimm.ro.
Camera de Comerț și Industrie Maramureș aniversează in 18 septembrie 2020 30 de ani în serviciul comunității de afaceri. Sunt 30 de ani de activitate continuă în care instituția camerală a pus accent pe asigurarea unei baze materiale de calitate pentru a putea pregăti și diversifica cele mai bune servicii suport pentru mediul de afaceri. A promovat ofertele și serviciile companiilor pe piața din Maramureș prin numeroasele târguri și expoziții, a oferit servicii de asistență și consultanță juridică, seminarii gratuite de informare, precum și o ofertă variată de cursuri de formare profesională.
Camera de Comerț și Industrie Maramureș celebrează în 18 septembrie a.c., 30 de ani în serviciul comunității de afaceri. Sunt 30 de ani de activitate continuă în care instituția camerală a pus accent pe asigurarea unei baze materiale de calitate pentru a putea pregăti și diversifica cele mai bune servicii suport pentru mediul de afaceri. A promovat ofertele și serviciile companiilor pe piața din Maramureș prin numeroasele târguri și expoziții, a oferit servicii de asistență și consultanță juridică, seminarii gratuite de informare precum și o ofertă variată de cursuri de formare profesională.
Despre CCI Maramureș
Camera de Comerț și Industrie a județului Maramureș este o organizație autonomă, neguvernamentală, de utilitate publică, apolitică, fără scop patrimonial, non profit, cu personalitate juridică, creată pentru a reprezenta, apăra și susține interesele membrilor săi și ale comunității de afaceri în raport cu autoritățile publice și cu organismele din țară și din străinătate. Camera a fost înființată la data de 18.09.1990 și a dobândit personalitate juridică la data recunoașterii înființării ei prin Hotărârea de Guvern nr. 799/1990. În prezent, Camera de Comerț și Industrie Maramureș funcționează în baza Legii 335/2007 cu modificările și completările ulterioare.18 septembrie 1990 va rămâne astfel data istorică la care Camera de Comerț și Industrie Maramureș a devenit o instituție de sine stătătoare în cadrul unei ședințe deschisă de regretatul Gheorghe Marcaș, președintele Comitetului de Inițiativă și Organizare a CCI Maramureș la acea dată și totodată cel care apoi vreme de 28 de ani a condus destinele instituției camerale. În 2018, conducerea instituției camerale a fost preluată de Florentin-Nicolae Tuș. La data de 1 iulie a.c., Tuș a fost reales în funcția de președinte al CCI Maramureș, pentru mandatul 2020-2024.
Servicii CCI Maramureș
Acordarea asistenței și consultanței de afaceri membrilor Camerei și oamenilor de afaceri maramureșeni, promovarea mediului de afaceri maramureșean prin târguri și expoziții, organizarea de cursuri de formare profesională de inițiere, calificare, specializare și perfecționare, arbitraj comercial, consolidarea relațiilor interne-externe, înființarea Centrului de Instruire și Marketing care poartă azi numele ing. Gheorghe Marcaș, cel care a fost și va rămâne o personalitate marcantă pentru comunitatea economică maramureșeană, implementarea a numeroase proiecte europene și de responsabilitate socială și ”Topul Firmelor Maramureșene”, un eveniment de apreciere și recunoaștere pentru comunitatea de afaceri reprezintă doar câteva dintre proiectele și activitățile implementate și derulate de Camera de Comerț și Industrie Maramureș în cei 30 de ani de activitate.
Echipa CCI Maramureș
De-a lungul celor 30 de ani de activitate, în Camera de Comerț și Industrie Maramureș au activat aproximativ 90 de angajați care, prin seriozitate, încredere în forțele proprii și dorință de a dezvolta servicii în folosul comunității de afaceri, au reușit să transforme instituția camerală într-o entitate reprezentativă la nivel local și național, precum o adevărată ”Busolă de afaceri”.
Tuș: ”Suntem fideli viziunii noastre de a ne poziționa tot mai vizibil ca un agent al dezvoltării locale”
”Astăzi, fără suportul membrilor Camerei de Comerț și Industrie Maramureș și al colaboratorilor noștri, nu am fi putut vorbi despre acești 30 de ani de activitate în serviciul comunității de afaceri. Ne bucurăm de un suport reciproc care s-a bazat, de-a lungul a trei decenii, pe încredere, cooperare, unitate și respect. Camera de Comerț și Industrie Maramureș este de 30 de ani în serviciul comunității de afaceri și vă asigur că își va continua această misiune cu responsabilitate și profesionalism, într-un mod obiectiv și temeinic, cu dorință de încurajare și suport pentru dezvoltarea mediului de afaceri. Nu vom uita că am aniversat 30 de ani într-o perioadă în care economia europeană și mondială s-a luptat cu blocaje generate de factori imprevizibili (pandemia COVID-19), o perioadă în care am asistat în același timp la creionarea unor noi planuri de relansare economică. La vremuri noi, sunt provocări noi însă vă asigurăm că suntem fideli viziunii noastre de a ne ”poziționa tot mai vizibil ca un agent al dezvoltării locale”, iar Camera de Comerț și Industrie Maramureș va rămâne ”Busola Dumneavoastră în afaceri!”, declară președintele Camerei de Comerț și Industrie Maramureș, Florentin-Nicolae Tuș.
În semn de apreciere și recunoștință, Camera de Comerț și Industrie Maramureș a acordat membrilor și colaboratorilor săi medalia aniversară ”CCI Maramureș – 30 de ani în serviciul comunității de afaceri”.
Cu responsabilitate și respectarea tuturor măsurilor obligatorii de protecție împotriva noului coronavirus (COVID-19), Camera de Comerț și Industrie Maramureș a demarat pregătirile pentru cea de-a XXVIII-a ediție a expoziției cu caracter general expo „Rivulus Dominarum”.
La Centrul de Instruire și Marketing ”Gheorghe Marcaș” s-a desfășurat ieri, 1 iulie a.c., Adunarea Generală a Membrilor Camerei de Comerț și Industrie Maramureș. Unul dintre punctele de pe ordinea de zi a vizat alegerea conducerii instituției camerale pentru mandatul 2020-2024. Cu o prezență numeroasă dar și cu luarea tuturor măsurilor de prevenire a infecției cu noul coronavirus, a fost ales noul Colegiu de Conducere al CCI Maramureș, format din 15 membri. În funcția de președinte a fost reales Florentin-Nicolae Tuș, care își va exercita mandatul pe o perioadă de 4 ani.
Florentin-Nicolae Tuș, președinte CCI Maramureș: ”Adresez mulțumiri tuturor celor care au participat la Adunarea Generală a Membrilor Camerei și apreciez încrederea ce mi-a fost acordată pentru a îndeplini și pe mai departe obiectivul instituției camerale și anume acela de a sprijini companiile membre, respectiv de a susține și de a asigura un dialog deschis între mediul de afaceri din județul Maramureș și autorități ori alte organisme. Am adus la cunoștința celor prezenți în sală raportul de activitate al Colegiului de Conducere pe anul 2019 și programul pe anul în curs, iar astfel de acțiuni organizate și dedicate mediului de afaceri au putut fi identificate și în paginile broșurii oferite participanților la Adunarea Generală. Am dat asigurări că vom continua să ducem la îndeplinire obiectivele stabilite deja, cu respectarea tuturor măsurilor impuse de reglementările sanitare determinate de noul coronavirus, respectiv să identificăm noi activități de informare, de formare profesională și nu numai, care pot veni în sprijinul comunității de business. Mulțumesc tuturor membrilor, partenerilor și colaboratorilor Camerei de Comerț și Industrie Maramureș pentru buna colaborare și vă asigur că instituția camerală va rămâne un partener de încredere pentru Dumneavoastră”.
Atunci când organizațiile din întreaga lume se conformează acelorași standarde, tehnicile de management, procesele de afaceri și controalele de producție, calitatea, produsele și serviciile devin standardizate și mai ușor monitorizate.
Cunoașterea standardelor și aplicarea acestora este extrem de importantă pentru succesul oricărei afaceri, iar beneficiile aplicării standardelor sunt multiple. Printre acestea se numără:
îmbunătățirea performanței și calității produselor sau serviciilor oferite;
sănătatea și siguranța mediului de lucru pentru angajați;
reducerea costurilor.
Pachet standarde
SR EN ISO 22301:2020 – Securitate şi rezilienţă. Sisteme de management al continuităţii activităţii. Cerinţe – 30 pagini
SR EN ISO 9001:2015 – Sisteme de management al calităţii. Cerinţe – 40 pagini
SR EN IEC 31010:2020 – Managementul riscului. Tehnici de evaluare a riscurilor – 130 pagini
SR ISO 45001:2018 – Sisteme de management al sănătăţii şi securităţii în muncă. Cerinţe şi îndrumări pentru utilizare -52 pagini
SR EN ISO/IEC 27001:2018 – Tehnologia informaţiei. Tehnici de securitate. Sisteme de management al securităţii informaţiei. Cerinţe – 30 pagini
SR ISO 31000:2018 – Managementul riscului. Linii directoare – 24 pagini
SR ISO 31000:2018/C91:2020 – Managementul riscului. Linii directoare – 1 pagină
Colecția special creat pentru dumneavoastră poate fi achiziționată de la Centrul Zonal de Informare Maramureș la un preț de 999,07 Lei.
Sunteți interesat/ă de digitalizarea afacerii Dumneavoastră sau de dezvoltarea activității în ON-LINE a companiei pe care o reprezentanți?
Google împreună cu Camera de Comerț și Industrie Maramureș vin în sprijinul Dumneavoastră prin promovarea inițiativei Google pentru IMM-uri dedicată antreprenorilor și mediului de afaceri din Maramureș.
Lansat recent, programul include pașii esențiali optimizării prezenței online, pe care Dumneavoastră îi puteți descoperi pe larg participând la sesiuni individuale de consultanță online, ținute de către traineri specializați. Proiectul își propune să faciliteze digitalizarea afacerilor locale, îndeosebi în contextul pandemiei COVID-19, venind în ajutorul celor care vor să își dezvolte activitatea în online. Google pune la dispoziția Dumneavoastră un hub virtual cu instrumente și resurse gratuite, precum și consultanță online, pentru a facilita și susține digitalizarea mediului de afaceri din Maramureș.
Astfel, Google România în colaborare cu Camera de Comerț și Industrie Maramureș vor organiza o serie de webinarii în cadrul cărora vor fi abordate următoarele tematici:
Cum construiești o prezență online pentru afacerea ta?
Cum dezvolți o afacere folosind instrumente online?
Cum folosești social media pentru a-ți promova afacerea?
Cum atragi mai mulți clienți cu Google Ads?
De ce este importantă siguranța digitală?
Pentru a participa la un webinar de digitalizare a afacerii, vă rugăm să vă înscrieți AICI și să menționați într-o paranteză, fie la numele de familie/numele afacerii, „CCIMM”, pentru a putea să primiți un link de acces la webinarul ce va fi organizat pe Google Hangouts, strict pentru mediul de afaceri din Maramureș.
Dacă veți dori să aprofundați temele prezentate, vă puteți înscrie și la o sesiune individuală de consultanță online, după finalizarea webinarului ținut în grup.
Webinariile vor începe de îndată ce se vor înscrie min 25-30 de antreprenori, pentru a se putea alege o dată și o oră de comun acord.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator, sau în scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scopul legitim de stocare a preferințelor care nu sunt solicitate de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.