Asistent manager

Funcția de Asistent Manager este una dintre cele mai complexe și necesită abilități și competențe variate, din mai multe domenii de activitate.
Este o meserie în care nu studiile sunt relevante, ci abilitatea de a aplica în practică atât cunoștințele teoretice, cât și lecțiile învățate din experiențele de zi cu zi.
Cursul „Asistent Manager” oferă participanților instrumentele și competențele necesare pentru a face față cu succes provocărilor acestui rol, de la comunicare eficientă și organizare impecabilă, până la gestionarea timpului și coordonarea evenimentelor interne. Printr-o abordare practică și interactivă, cursul te va ajuta să îți dezvolți abilitățile esențiale și să fii un sprijin de neînlocuit pentru echipa managerială. Indiferent dacă îți dorești să avansezi în carieră, să te reorientezi profesional sau să îți îmbunătățești performanța actuală, acest curs îți va oferi încrederea și cunoștințele necesare pentru a excela în rolul de asistent manager.
- Provocările meseriei de asistent manager – autocunoaștere și cunoașterea celorlalți;
- Comunicare verbală și scrisă – instrumente utile;
- Abilități de prezentare – pregătirea și susținerea unei prezentări (public speaking);
- Gestionarea ședințelor – elaborarea agendei și redactarea minutei;
- Gestionarea eficientă a timpului – planificare și organizare;
- Organizarea de evenimente în cadrul companiei.
- Acces la cele mai bune practici din domeniu;
- Elaborarea unui plan personalizat de dezvoltare profesională;
- Suport și consultanță din partea trainerului timp de 3 luni după finalizarea cursului;
- Îmbunătățirea abilităților de organizare, comunicare și management al timpului;
- Încredere sporită și capacitatea de a face față cerințelor complexe ale rolului de asistent manager.
Formator: Betty Mare
Cu o experiență profesională de peste 25 de ani, inclusiv peste 10 ani ca asistent manager în companii de top, Betty Mare îmbină în acest curs cunoștințe solide cu o abordare practică și inspirațională, ghidând participanții spre atingerea potențialului maxim.
online-live pe ZOOM sau la Sală (dacă se formează o grupă minimă de 10 persoane)
- 15 ore în 3 săptămâni (6 sesiuni x 2,5 ore/sesiune)
- program 17:30 – 20:00.
Taxa: 700 lei (TVA inclus)
Reduceri aplicate taxei de participare:- de la 5% la 10% – pentru membrii CCI Maramureș în funcție de nivelul de cotizație ales;
- 5% – pentru absolvenții cursurilor organizate de către CCI Maramureș în anul curent;
- 5% – dacă se înscriu minim 3 participanți de la aceeași societate/instituție.
Taxa de înscriere se va plăti în contul:
- Camera de Comert si Industrie Maramures
- CIF: RO4423143
- Banca: BRD - Banca Romana pentru Dezvoltare
- IBAN: RO67BRDE250SV14565902500
