

Vizitează AUTO SHOW MARAMUREȘ, la Baia Mare Value Centre
Expoziție de mașini noi!
Profită de cele mai bune oferte, la AUTO SHOW MARAMUREȘ! Expoziție de mașini noi, în parcarea Baia Mare Value Centre! 26 – 28 mai! Eveniment organizat de Camera de Comerț și Industrie Maramureș.
Vino în 26 – 28 mai în parcarea Baia Mare Value Centre și descoperă la AUTO SHOW MARAMUREȘ cele mai noi modele de autoturisme hybrid și electrice, vehicule off-road și on-road și accesorii auto. Programează-te la test-drive și alege mașina pe care ți-o dorești.
Și la ediția din acest an vor fi prezenți:
SC Merlin Auto SRL – Specialistul dumneavoastră în Skoda – Vă invităm în 26 – 28 mai la Caravana SKODA dar și să descoperiți alte 10 autovehicule, dintre cele mai noi modele apărute pe piața auto și comercializate de SC Merlin Auto SRL (dealer Skoda, service VW) – https://www.facebook.com/merlinauto.ro / https://www.merlinauto.ro
ACO DISTRIBUTION SRL – Patru branduri renumite, reunite in Maramures sub un singur nume. Vino să testezi și tu auto mărcile FIAT, ALFA ROMEO, JEEP, CITROEN – (Facebook – https://www.facebook.com/acodistribution / https://www.acodistribution.ro/)
MHS MOTORS – Volkswagen Service MHS MOTORS Baia Mare – Ca la fiecare ediție, partenerul nostru MHS MOTORS va expune autovehicule marca VOLKSWAGEN ( Facebook – https://www.facebook.com/VolkswagenMHS / https://www.volkswagen-mhs.ro/)
ATP MOTORS RO SRL – La standul ATP MOTORS vei găsi servicii de calitate la prețuri corecte, consiliere specializată pentru procesul de achiziție auto pentru o gamă largă de mașini MERCEDES – BENZ, MAZDA, OPEL, SUZUKI ( Facebook – https://www.facebook.com/profile.php?id=100063831683645 / https://atp-motors.com/).
AUTO BECORO – Compania se ocupă cu vânzarea de vehicule noi din gama Dacia, Renault, Nissan – vânzare de vehicule de ocazie – service auto în garanție și post-garanție – vânzare de piese auto gama Dacia, Renault, Nissan – asigurare / reasigurare auto (RCA, CASCO) pentru vehiculele din gama Dacia, Renault, Nissan – asistență rutieră, depanare pe loc și tractare auto – https://autobecoro.ro/
Produse Raypath – Aproape 30 de ani de experiență în dezvoltarea și producția de produse de curățare ecologice. Raypath aduce la Auto Show Maramureș gama de produse dedicată domeniului auto. http://raypath.eu/ro/
MOTO MAXX – ATV, SSV SPORT, SSV UTILITAR, JET SKI, SNOWMOBILE – Moto Maxx a aparut din hoby si pasiune pentru sportul cu noroi si pentru toate experientele pe care acesta ti le ofera, fie el doar plimbare in mod de recreere, sau fie el dus in competitii extreme. Echipa Moto Maxx va fi prezenta la AUTO SHOW MARAMURES pentru a oferi solutii tuturor celor care ne impartasesc pasiunea si pentru a le pune la dispozitie piese originale , service ,asistenta ,garantie, consultanta pentru cele mai bune alegerii ca ”jucaria” ta sa fie pregatita pentru noi experiente. (http://www.motomaxx.ro/)
Lista dealerilor auto – în curs de actualizare!
Servicii Bancare la AUTO SHOW MARAMUREȘ, oferite de:
Alpha Bank Romania este o banca universala, ce ofera o gama larga de servicii si produse pentru persoanele fizice, sectorul IMM si corporate – https://www.alphabank.ro/
Cu sprijinul clubului Rotaract și al voluntarilor, vom prezenta în cadrul evenimentului automotive un simulator de accidente auto.

Seminar de informare nr. 5 organizat de Camera de Comert si Industrie Maramures
Marți, 25 aprilie 2023, Camera de Comerț și Industrie Maramureș în calitate de Solicitant al proiectului „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”, POCU/860/3/12/142579, proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul specific: 3.12.: Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC și SNCDI ale angajaților, a organizat al cincilea seminar de informare despre “Importanța și beneficiile formării profesionale continue în domeniul digital”. Această acțiune a avut loc la Centrul de Instruire și Marketing ”Gheorghe Marcaș” al Camerei de Comerț și Industrie Maramureș.
În cadrul seminarului de informare, au fost aduse în atenția celor peste 40 de participanți obiectivele proiectului, importanța formării profesionale continue în domeniul digital, temele secundare (Egalitate de gen, Nediscriminare, Accesibilitate, Schimbări demografice, Poluatorul plătește, Protecția biodiversității, Eficientizare resurse, Pactul Verde, Reziliența la dezastre), respectiv cursul ”Competențe avansate Microsoft Excel” pe care C.C.I. Maramureș îl organizează în cadrul acestui proiect.
A doua serie de curs ”Competențe avansate Microsoft Excel” organizat de Camera de Comerț și Industrie Maramureș se află în plină desfășurare, urmând ca în cadrul proiectului să mai fie pregătite încă 3 serii a câte circa 30 persoane/grupă. Tematica cursului Competențe Avansate Microsoft Excel: editarea datelor, grafice, funcții, manipularea datelor, instrumente de analiză şi sinteză, macrocomenzi.
Daca dorești să participi și tu la un curs GRATUIT în cadrul proiectului S.O.F.T., te invităm să completezi chestionarul preliminar de înscriere: https://forms.gle/PPu45sDAQfWRzLyEA .
Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la sediul Camerei de Comerț și Industrie Maramureș din Baia Mare, Bld Unirii nr. 16, parter. E-mail: proiectsoft142579@gmail.com ; telefon: 0262-221510, persoană de contact: Sasu Tatiana – Expert organizare formare profesională S.

Seminar interactiv pe tema clauzei de forță majoră, la Camera de Comerț și Industrie Maramureș
Camera de Comerț și Industrie Maramureș în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României au organizat joi, 23 martie a.c., la Centrul de Instruire și Marketing ”Gheorghe Marcaș” al Camerei de Comerț și Industrie Maramureș un seminar interactiv cu tematică despre ”Reguli Generale de Avizare a Existenței Cazului de Forță Majoră”. Evenimentul a fost susținut de dna. Elisabeta Perșinaru, director al Direcției Juridice din cadrul Camerei de Comerț și Industrie a României, specialist cu o experiență vastă în domeniu. Întâlnirea a fost moderată de președintele organizației camerale, dl. Florentin-Nicolae Tuș.
Dacă anul trecut, Camera de Comerț și Industrie Maramureș în colaborare cu Baroul Maramureș și cu Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României au organizat în premieră un eveniment important referitor la arbitrajul comercial, susținut de președintele Curții de Arbitraj Comercial Internațional de la București, dl. prof. Ștefan Deaconu, anul acesta, organizația camerală a continuat seria seminariilor pe teme juridice și a abordat tot în premieră, în Baia Mare, un subiect mai puțin cunoscut, mai puțin discutat și destul de delicat – cel al clauzei de forța majoră.
”E o clauză care, în anumite situații, poate fi activată; avocații, juriștii cu siguranță știu despre ce e vorba. E o clauză care se regăsește la cele mai multe contracte comerciale. Avizarea unei situații de forță majoră poate exonera la un anumit moment de răspundere partea care o invocă, evident că trebuie îndeplinite anumite condiții și pentru a se ajunge la avizarea unei astfel de situații, e nevoie de un parcurs mai complex, mai lung. Ceea ce e important de subliniat, avizarea clauzelor de forță majoră în România este atributul Camerei de Comerț și Industrie a României și al Camerelor de Comerț și Industrie Județene. Orice activare a unei astfel de clauze sau intenții de activare și avizare a unei astfel de clauze necesită avizul Camerelor de Comerț”, a declarat președintele Camerei de Comerț și Industrie Maramureș, Florentin-Nicolae Tuș.
În cadrul Camerei de Comerț și Industrie a României, directorul Direcției Juridice, dna. Elisabeta Perșinaru se ocupă în mod direct și de aspectele ce țin de clauza de forță majoră, motiv pentru care organizația camerală din Maramureș a considerat oportun ca un astfel de seminar să fie susținut în municipiul Baia Mare de un specialist în domeniu. Elisabeta Perșinaru a transformat seminarul într-o întâlnire dinamică, interactivă și a discutat concret cu cei prezenți spețe și alte situații pe care le-au întâlnit, cu care s-au confruntat în activitatea lor de zi cu zi ori pe care le-au avut de pus în practică. De asemenea, a avut loc o prezentare a regulilor generale de avizare a existenței cazului de Forță Majoră, instrument important și util în activitatea juriștilor și a companiilor. S-a discutat punctual despre fiecare condiție, fiecare alineat, pe fiecare text de lege, clauza de forță majoră necesitând să fie inserată în contractele comerciale semnate.
Printre cei prezenți în sală s-a aflat și decanul Baroului Maramureș, av. Florin Andreicuț, care s-a implicat activ în promovarea acestui eveniment, asigurând prezența în sală a unui număr semnificativ de avocați. Baroul Maramureș este unul dintre colaboratorii importanți ai organizației camerale. De asemenea, în sala de conferințe au mai fost prezenți reprezentanți ai administrației publice (Instituția Prefectului – Județul Maramureș, Consiliul Județean Maramureș, primării), companii furnizoare de utilități (Vital, Electrica, Vodafone, RCS & RDS), studenți de la Centrul Universitar Nord care au avut oportunitatea de a afla informații de la specialiști în ceea ce privește forța majoră – tema principală a evenimentului, Nicușor-Marin Blaga, decanul Colegiului Consilierilor Juridici Maramureș, reprezentanți ai societății Parcuri Industriale, conf. univ. dr. Constantin Cucoșel, juriști și alți invitați.
Camera de Comerț și Industrie Maramureș

Proiect SOFT – Achizitie consumabile
INVITATIE
procedura de achizitie directa, derulata conform prevederilor Ordinului MFE nr. 1284/2016, pentru contractul de mai jos identificat.
Beneficiar privat: Camera de Comert si Industrie Maramures
Denumirea procedurii de achizitie/titlul contractului: Achizitia de materiale derulare activitati pentru proiectul POCU/860/3/12/142579
Titlul proiectului & ID: „S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica”, Contract POCU/860/3/12/142579.
Bunuri/servicii care urmeaza a fi achizitionate: Materiale consumabile pentru derularea A1.1, A2.1,A3.1, A4.1: Papetarie, Articole de papetărie şi alte articole din hârtie, Cartuşe de toner, birotica, etc, cod CPV: 30190000-7; 30125000-1; 30199000-0; 30192700-8; 30192000-1;
Pentru specificatii tehnice minimale ale bunurilor/serviciilor care urmeaza a fi achizitionate accesati: Anunt_achizitie_Consumabile

Seminar de informare în cadrul proiectului „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”
Marți, 21 martie 2023, Camera de Comerț și Industrie Maramureș în calitate de Solicitant al proiectului „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”, POCU/860/3/12/142579, proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul specific: 3.12.: Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC și SNCDI ale angajaților, a organizat un seminar de informare, la ATP Tech Center (Bulevardul Regele Mihai I 67, Baia Mare).
Scopul acțiunii a fost de a-i informa atât pe angajați cât și pe angajatori despre obiectivele proiectului, importanța formării profesionale continue în domeniul digital, temele secundare (Egalitate de gen, Nediscriminare, Accesibilitate, Schimbări demografice, Poluatorul plătește, Protecția biodiversității, Eficientizare resurse, Pactul Verde, Reziliența la dezastre), respectiv cursul ”Competențe avansate Microsoft Excel” pe care C.C.I. Maramureș îl organizează în cadrul acestui proiect.
Seminarul a avut ca tematică principală “Importanța și beneficiile formării profesionale continue în domeniul digital”. Persoanele prezente în sala de conferințe au mai fost informate în detaliu despre beneficiile, importanța și modalitatea de desfășurare a cursului Microsoft Excel.
Prima serie de curs ”Competențe avansate Microsoft Excel”, organizat de Camera de Comerț și Industrie Maramureș, a demarat în 10 martie urmând ca în cadrul proiectului să mai fie pregătite spre desfășurare 4 serii de curs a câte circa 30 persoane/grupă. Durata unui curs este de 88 ore din care 40 ore pregătire teoretică (online-live) și 48 ore pregătire practică (rezolvare teme/probleme sub îndrumarea formatorilor). Cursurile vor fi organizate pe perioada a circa 22 de zile, unde participanții vor avea la dispoziție formatori cu pregătire în domeniu. Tematica cursului Competențe Avansate Microsoft Excel:
• Editarea datelor
• Grafice
• Funcții
• Manipularea datelor
• Instrumente de analiză şi sinteză
• Macrocomenzi
Daca dorești să participi și tu la un curs GRATUIT, în cadrul proiectului S.O.F.T., te invităm să completezi chestionarul preliminar de înscriere: https://forms.gle/PPu45sDAQfWRzLyEA .
Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la sediul Camerei de Comerț și Industrie Maramureș din Baia Mare, Bld Unirii nr. 16, parter.
Mail: proiectsoft142579@gmail.com
Telefon: 0262-221510, persoană de contact: Sasu Tatiana – Expert organizare formare profesională S.

Proiect SOFT – Achizitie materiale consumabile
INVITATIE
la procedura de achizitie directa, derulata conform prevederilor Ordinului MFE nr. 1284/2016, pentru contractul de mai jos identificat.
Beneficiar privat: Camera de Comert si Industrie Maramures
Denumirea procedurii de achizitie/titlul contractului: Achizitia de materiale derulare activitati pentru proiectul POCU/860/3/12/142579
Titlul proiectului & ID: „S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica”, Contract POCU/860/3/12/142579.
Bunuri/servicii care urmeaza a fi achizitionate: materiale consumabile pentru derularea A1.1, A2.1,A3.1, A4.1: Papetarie, Articole de papetărie şi alte articole din hârtie, Cartuşe de toner, birotica, etc, cod CPV: 30190000-7; 30125000-1; 30199000-0; 30192700-8; 30192000-1;
Pentru specificatii tehnice minimale ale bunurilor/serviciilor care urmeaza a fi achizitionate accesati: Anunt_achizitie_Consumabile

MaraMedica reunește medicii și industria medicală la Biblioteca Județeană ”Petre Dulfu
Manifestarea științifică și expozițională ”MaraMedica” s-a deschis oficial joi, 16 martie, la Biblioteca Județeană ”Petre Dulfu” Baia Mare. Peste 1.000 de medici participă, fizic și online, până în 18 martie, la sesiunile organizate de Colegiul Medicilor Maramureș, creditate EMC, iar în Salonul Artelor, respectiv în zona Ludotecii, 11 expozanți din București, Cluj și Maramureș îi așteaptă pe medici la standuri pentru a le face cunoscută oferta de produse și servicii medicale.
Deschiderea oficială a celei de-a XVIII-a ediții a evenimentului ”MaraMedica”, moderată de președintele Camerei de Comerț și Industrie Maramureș, Florentin-Nicolae Tuș, s-a bucurat de o prezență numeroasă. Evenimentul este organizat în colaborare cu Colegiul Medicilor Maramureș (președinte dr. Giuliano Petruț, coordonator acțiune dr. Adrian Popa), partener al organizației camerale. Inițiativa de a continua această manifestare, după aproape 3 ani marcați de pandemia de Covid-19, a aparținut de altfel Colegiului Medicilor Maramureș, responsabil de componenta științifică a manifestării. Fără această parte, nici componenta expozițională MaraMedica organizată de Camera de Comerț și Industrie Maramureș nu ar fi avut șanse de reușită în acest an.
S-au alăturat celei de-a XVIII-a ediții MaraMedica Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, Filiala Maramureș (dr. președinte Viorica Totorean) și Biblioteca Județeană ”Petre Dulfu” Baia Mare (prof. dr. Teodor Ardelean, director) care a asigurat o locație inedită pentru ”majoratul” acestui eveniment. La deschiderea oficială au fost prezenți și au apreciat acest eveniment – reper, prin discursurile lor, prefectul județului Maramureș, Rudolf Stauder, Radu Trufan, vicepreședinte al Consiliului Județean Maramureș, administratorul public al municipiului Baia Mare, Noemi Vida, managerul Spitalului Județean de Urgență ”Dr. Constantin Opriș” Baia Mare, Alexandru Oros, directorul medical al Spitalului Județean, dr. Vasile Pop, dr. Viorica Titircă, președinte Colegiul Medicilor Stomatologi, dr. Giuliano Petruț, președinte Colegiul Medicilor Maramureș, prof. dr. Teodor Ardelean, directorul Bibliotecii Județene.
Au mai fost prezenți dr. Carmen Sima, director Direcția de Sănătate Publică Maramureș, Carmen Prodan, director Casa de Asigurări de Sănătate Maramureș, dr. Rareș Pop, manager Spitalul de Pneumoftiziologie Dr. Nicolae Rusdea, Ec. Ludovica Rusu, manager Spitalul de Boli Infecţioase, Dermatovenerologie şi Psihiatrie Baia Mare alături de alți directori de spitale. Evenimentul se desfășoară pe parcursul a trei zile, începând de azi, 16 martie, până în 18 martie. Zilnic vor avea loc sesiuni aplicate pe diferite specializări medicale. Participații și toți reprezentanții domeniului medical sunt așteptați zilele acestea la Biblioteca Județeană ”Petre Dulfu” Baia Mare pentru a vizita și expoziția ”MaraMedica”, expoziție adresată exclusiv acestui domeniu.

Proiect SOFT – Achizitie NAS Box
INVITATIE
la procedura de achizitie directa, derulata conform prevederilor Ordinului MFE nr. 1284/2016, pentru contractul de mai jos identificat.
Beneficiar privat: Camera de Comert si Industrie Maramures
Denumirea procedurii de achizitie/titlul contractului: Achizitia de NAS Box (inclusiv instalare si mentenanta) pentru proiectul POCU/860/3/12/142579
Titlul proiectului & ID: „S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica”, Contract POCU/860/3/12/142579.
Bunuri/servicii care urmeaza a fi achizitionate: Achizitie cutie NAS – server pentru stocarea datelor informatice, conectat la o rețea de calculatoare. Este specializat pentru partajarea de fișiere in retea, prin solutii hardware si software, cod CPV: 48820000-2;
Pentru specificatii tehnice minimale ale bunurilor/serviciilor care urmeaza a fi achizitionate accesati: Anunt achizitie NASBox