Cum sa incepeti o afacere?
Orice idee de afacere noua pe care dvs. o aveţi capătă viața prin:
- Înființarea unei societăţi conform Legii 31/1990;
- Autorizarea ca persoana fizică autorizată;
- Autorizarea ca întreprindere individuală;
- Autorizarea ca întreprindere familială.
Consultanţa şi asistenta pentru toate acestea o veţi găsi la Centrul de Consultanţă şi Asistenta pentru Societăţi Comerciale, unde vă stăm la dispoziție cu servicii de înființare de firme, consultanta si servicii de specialitate privind viața si activitatea unei societăţi (acte adiționale, fuziuni, divizări, dizolvări-lichidări de firme, schimbare/autorizare sediu social, deschidere/ închidere şi autorizare puncte de lucru, cesiune/reducere/majorare capital social etc.)
Camera de Comerţ şi Industrie Maramureş – Busola dvs. afaceri, în conformitate cu propriul statut vă oferă următoarele SERVICII DE CONSULTANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ:
Alte servicii de consultanta
- CONSULTANTA privind legislatia in vigoare dintr-un anumit domeniu de activitate;
- CONSULTANTA privind contractele comerciale (se pot oferi modele de contracte si consultanta privind regimul juridic al acestora); – consultanta generala in domeniul dreptului comercial, societar etc.
- CONSULTANTA GENERALA in domeniul arbitrajului comercial si a medierii.
MODIFICARI SOCIETATI conform Legii 31 / 1990 republicata si modificata
MODIFICARE DENUMIRE FIRMA
SERVICII oferite:
- obtinerea rezervarii denumirii firmei;
- redactare hotarare adunare generala a asociatilor/actionarilor;
- redactare act constitutiv;
- pregatirea documentatiei pentru inregistrarea in registrul comertului: completare cerere de inregistrare, completare declaratie privind autorizarea activitatii;
- depunerea documentatiei la Oficiul Registrului Comertului si obtinerea certificatului de inregistrare si a certificatelor constatatoare de autorizare a activitatii, actualizate.
MODIFICARE FORMA JURIDICA
SERVICII oferite:
- redactare hotarare adunare generala a asociatilor/actionarilor;
- redactare act constitutiv;
- pregatirea documentatiei pentru inregistrarea in registrul comertului: completare cerere de inregistrare, completare declaratie privind autorizarea activitatii;
- depunerea documentatiei la Oficiul Registrului Comertului si obtinerea certificatului de inregistrare si a certificatelor constatatoare de autorizare a activitatii, actualizate.
SCHIMBAREA SEDIULUI SOCIAL
SERVICII oferite:
- redactare hotarare adunare generala a asociatilor/actionarilor;
- redactare act constitutiv;
- redactare contract de comodat, contract de inchiriere;
- verificarea si rezervarea denumirii firmei si verificarea noului sediu social, in cazul in care schimbarea sediului se face in alt judet;
- pregatirea documentatiei pentru inregistrarea in registrul comertului: completare cerere de inregistrare, completare declaratie privind autorizarea activitatii;
- depunerea documentatiei la Oficiul Registrului Comertului si obtinerea certificatului de inregistrare si a certificatelor constatatoare de autorizare a activitatii, actualizate.
MODIFICARE OBIECT DE ACTIVITATE
SERVICII oferite:
- codificarea obiectului de activitate;
- redactare hotarare adunare generala a asociatilor/actionarilor;
- redactare act constitutiv;
- pregatirea documentatiei pentru inregistrarea in registrul comertului: completare cerere de inregistrare, completare declaratie privind autorizarea activitatii;
- depunerea documentatiei la Oficiul Registrului Comertului si obtinerea certificatului de inregistrare, in cazul schimbarii obiectului principal de activitate, si a certificatelor constatatoare de autorizare a activitatii.
CESIUNE PARTI SOCIALE/ACTIUNI
SERVICII oferite:
- Redactare hotarare adunare
- redactare hotarare adunare generala a asociatilor/actionarilor;
- redactare act constitutiv actualizat;
- pregatirea documentatiei pentru inregistrarea in registrul comertului: completare cerere de inregistrare;
- depunerea documentatiei la Oficiul Registrului Comertului si obtinerea certificatului de inscriere de mentiuni.
NUMIRE/REVOCARE ADMINISTATOR
SERVICII oferite:
- redactare hotarare adunare generala a asociatilor/actionarilor;
- redactare act constitutiv actualizat, in cazul societatilor cu raspundere limitata;
- redactare declaratie asociati/actionari;
- pregatirea documentatiei pentru inregistrarea in registrul comertului: completare cerere de inregistrare;
- depunerea documentatiei la Oficiul Registrului Comertului si obtinerea certificatului de inscriere de mentiuni.
NUMIRE/REVOCARE CENZORI, AUDITORI
SERVICII oferite:
- redactare hotarare adunare generala a asociatilor/actionarilor;
- redactare act constitutiv actualizat, in cazul societatilor cu raspundere limitata;
- pregatirea documentatiei pentru inregistrarea in registrul comertului: completare cerere de inregistrare;
- depunerea documentatiei la Oficiul Registrului Comertului si obtinerea certificatului de inscriere de mentiuni.
MAJORARE/REDUCERE CAPITAL SOCIAL
SERVICII oferite:
- redactare hotarare adunare generala a asociatilor/actionarilor;
- redactare act constitutiv actualizat;
- pregatirea documentatiei pentru inregistrarea in registrul comertului: completare cerere de inregistrare;
- depunerea documentatiei la Oficiul Registrului Comertului si obtinerea certificatului de inscriere de mentiuni.
MODIFICARI PFA/I.I./I.F./
RADIERI SRL/PFA/I.I./I.F./
Formule simple si ieftine de a infiinta o organizatie non profit
Consultanta, asistenta si intocmire documentatie necesara pentru infiintarea a asociatiilor si fundatiilor inclusiv pentru modificarea actelor constitutive ale acestora, conform o.g.26/2000 modificata.
Formule simple si ieftine de a intra in afaceri
Avizul de existenta a cazului de forta majora se emite in baza documentelor doveditoare depuse exclusiv de solicitant. Documentele vor cuprinde cel putin :
- contractul comercial afectat de evenimentul de forta majora, cuprinzand clauza de forta majora;
- atestari de la organele, autoritatile si institutiile abilitate, de la caz la caz (altele decat Camera de Comert si Industrie Maramures), privind existenta si efectele evenimentului invocat, localizarea acestuia, momentul inceperii si incetarii evenimentului;
- notificari adresate partenerului contractual in legatura cu aparitia evenimentului invocat si efectele sale asupra derularii operatiunilor contractuale.
Documentele se prezinta in original sau in copie certificata de solicitant. Solicitantul isi asuma intreaga raspundere, inclusiv penala, pentru veridicitatea datelor si a documentelor prezentate odata cu solicitarea adresata Camerei de Comert si Industrie Maramures
INFORMARE: Au fost aprobate modelele de formulare necesare pentru şomajul tehnic
Noutati Legislative IANUARIE 2020
Noutati Legislative DECEMBRIE 2019
CCI Maramures, Bd. Unirii,. nr. 16, parter, cam. 4 Telefon: 0262-221510, Fax : 0262-225794
Responsabil: consilier juridic – Hotea Tivadar Sandra Georgiana