• Acasa
  • Despre noi
    • Organizatie
    • Echipa CCIMM
    • Membri
    • Responsabilitate sociala
  • Servicii
    • Cursuri
    • Targuri si expozitii
    • Seminarii și Webinarii
    • Evenimente
    • Inchiriere spatii pentru evenimente
    • Înființări, modificări firme
    • Curtea de Arbitraj Comercial
    • Registrul National de Publicitate Mobiliara
    • Informatii de afaceri
    • Certificate de origine
    • Coduri de bare
    • Standarde
    • Proiecte
    • Topul Firmelor Maramuresene
  • Noutati
    • Buletin Informativ Hermes Contact
    • Comunicate de presa
    • Informatii de interes
    • Aparitii in presa
  • Contact
  • Română
    • Engleză
+40 262 221 510 cci_mm@ccimm.ro
Urmărește-ne:
Camera de Comert si Industrie Maramures
  • Acasa
  • Despre noi
    • Organizatie
    • Echipa CCIMM
    • Membri
    • Responsabilitate sociala
  • Servicii
    • Cursuri
    • Targuri si expozitii
    • Seminarii și Webinarii
    • Evenimente
    • Inchiriere spatii pentru evenimente
    • Înființări, modificări firme
    • Curtea de Arbitraj Comercial
    • Registrul National de Publicitate Mobiliara
    • Informatii de afaceri
    • Certificate de origine
    • Coduri de bare
    • Standarde
    • Proiecte
    • Topul Firmelor Maramuresene
  • Noutati
    • Buletin Informativ Hermes Contact
    • Comunicate de presa
    • Informatii de interes
    • Aparitii in presa
  • Contact
  • Română
    • Engleză
11 iulie 2019
Aparitii in presa

Noul site www.ccimm.ro

Noul site www.ccimm.ro – poarta de intrare catre lumea afacerilor

Camera de Comert si Industrie Maramures lanseaza in aceste zile ale inceputului de iulie noul sau site de prezentare – www.ccimm.ro. Cu o interfata atractiva si grafica noua, toate serviciile si informatiile detaliate ale institutiei camerale vor putea fi accesate de acum inainte mult mai rapid, la o distanta de doar o apasare de buton.

www.bitnews.ro – 9 iulie 2019

Vezi articolul

Read more
9 iulie 2019
Comunicate de presa

Noul site www.ccimm.ro

Noul site www.ccimm.ro – poarta de intrare catre lumea afacerilor

Camera de Comert si Industrie Maramures lanseaza in aceste zile ale inceputului de iulie noul sau site de prezentare – www.ccimm.ro. Cu o interfata atractiva si grafica noua, toate serviciile si informatiile detaliate ale institutiei camerale vor putea fi accesate de acum inainte mult mai rapid, la o distanta de doar o apasare de buton.

Florentin-Nicolae Tus, presedinte CCI Maramures: “Ne aflam in fata unei realizari a institutiei camerale – noul site www.ccimm.ro – o poarta de intrare catre serviciile noastre si catre lumea afacerilor, pentru publicul care devine din ce in ce mai tehnic, cu dorinte de informare in timp scurt si cat mai concentrate, concrete. Este un site modern destinat generatiei secolului XXI. Suntem interesati sa ne promovam serviciile si sa fie foarte cunoscute in comunitatea de afaceri. Ne-am dorit un site facil pentru a permite celor interesati sa se inscrie on-line mult mai rapid si fara deplasari la sediul nostru. Credem ca noul site-ul va face ca legatura intre mediul de afaceri si publicul larg sa fie cat mai stransa.“

Persoanele care doresc o cunoastere amanuntita a activitatilor Camerei de Comert si Industrie Maramures pot intra din fata calculatorului pe domeniile – Cursuri, Targuri/ expozitii, Cafeneaua Oamenilor de Afaceri, Consultanta sau Inchirieri de spatii pentru evenimente. In partea de jos, dreapta se va afla in permanenta un Calendar al lunii in curs, in care echipa CCI Maramures va incarca fiecare eveniment pe zile, pentru ca doritorii sa afle în timp util ce ii intereseaza. Nu in ultimul rand, sectiunea Noutati va prezenta cele mai noi informatii despre activitatea institutiei camerale, informatii de interes pentru mediul de afaceri si Buletinul Informativ Hermes Contact.

Mai putem mentiona ca site-ul poate fi accesat de pe dispozitive mobile, telefoane sau tablete, la fel de bine ca de pe calculatoarele clasice.

Site-ul a fost conceput de o echipa tanara de la Camera de Comert si Industrie Maramures si a fost realizat de specialisti ai firmei XYZ Wise Company SRL Baia Mare.

Read more
4 iulie 2019
Hermes Contact

Buletinul Informativ Hermes Contact nr.345

Read more
Justice, law and legal concept. Judge gavel and law books.
4 iulie 2019
Noutati legislative

Noutati Legislative IUNIE  2019

Noutati Legislative IUNIE  2019

  • HG nr. 350 din 30 Mai 2019 pentru aprobarea plății contribuției financiare voluntare a României pentru perioada 5 aprilie-31 decembrie 2018 și anul 2019 către Comitetul de Asistență pentru Dezvoltare (DAC) al Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică – OCDE. (MO nr. 0444 din 2019)
  • HG nr. 332 din 23 Mai 2019 privind stabilirea componenței, atribuțiilor și responsabilităților comitetului de masiv și ale Consiliului Național al Muntelui. (MO nr. 0444 din 2019)
  • Ordin nr. 2527 din 28 Mai 2019 pentru aprobarea schemei de ajutor de stat denumită „Schemă de ajutor de stat pentru restaurarea și revitalizarea monumentelor istorice în cadrul Programului RO-CULTURA“.(MO nr. 0449 din 2019)
  • HG nr. 362 din 30 Mai 2019 privind instituirea schemei de ajutor de minimis aferente programului de finanțare a investițiilor pentru modernizarea și dezvoltarea stațiunilor balneare. (MO nr. 0450 din 2019)
  • HG nr. 343 din 30 Mai 2019 pentru modificarea unor acte normative în domeniul programelor guvernamentale de garantare în numele și în contul statului. (MO nr. 0450 din 2019)
  • Ordin nr. 1437 din 28 Mai 2019 privind modificarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 49/2019 pentru aprobarea modelului, conținutului, modalității de depunere și de gestionare a formularului „Declarație unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice“. (MO nr. 0452 din 2019)
  • Ordin nr. 534 din 03 Iunie 2019 pentru completarea Ghidului de finanțare a Programului național de înlocuire a echipamentelor electrice și electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic. (MO nr. 0455 din 2019)
  • Ordin nr. 1443 din 29 Mai 2019 privind procedurile de agreare și selecție a practicienilor în insolvență de către Agenția Națională de Administrare Fiscală. (MO nr. 0457 din 2019)
  • Ordin nr. 67 din 30 Mai 2019 pentru aprobarea Normei tehnice privind cerințele tehnice de racordare la rețelele electrice de interes public pentru locurile/nodurile de consum. (MO nr. 0471 din 2019)
  • Ordin nr. 2214 din 22 Mai 2019 pentru aprobarea Instrucțiunilor de aplicare a prevederilor art. 10 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 347/2016 privind stabilirea cadrului general de implementare a operațiunilor cofinanțate din Fondul European pentru Pescuit și Afaceri Maritime prin Programul operațional pentru pescuit și afaceri maritime 2014-2020. (MO nr. 0476 din 2019)
  • Ordin nr. 520 din 28 Mai 2019 privind modificarea anexelor la Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 591/2017 pentru aprobarea modelului și conținutului formularului „Declarație privind obligațiile la Fondul pentru mediu“ și a instrucțiunilor de completare și depunere a acestuia. (MO nr. 0478 din 2019)
  • Ordin nr. 1369 din 21 Mai 2019 pentru aprobarea Procedurii de acordare a bonificațiilor pentru depunerea prin mijloace electronice de transmitere la distanță în anul 2018 a declarației unice privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice, precum și pentru plata cu anticipație a obligațiilor fiscale declarate în anul 2018 prin declarația unică. (MO nr. 0479 din 2019)
  • Ordin nr. 341 din 10 Iunie 2019 privind aprobarea Planului sectorial pentru cercetare-dezvoltare din domeniul agricol și de dezvoltare rurală al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, pe anii 2019-2022, „Agricultură și Dezvoltare Rurală – ADER 2022“. (MO nr. 0479 din 2019)
  • Ordin nr. 743 din 09 Aprilie 2019 privind aprobarea Metodologiei de selectare și finanțare a proiectelor în domeniul protecției persoanelor cu dizabilități pentru anul 2019. (MO nr. 0480 din 2019)
  • Ordin nr. 72 din 12 Iunie 2019 pentru modificarea unor ordine ale președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei. (MO nr. 0483 din 2019)
  • Ordonanță de urgență nr. 41 din 12 Iunie 2019 privind stabilirea unor măsuri în vederea implementării activităților de evaluare necesare pentru aprobarea substanțelor active ale produselor biocide și pentru autorizarea produselor biocide. (MO nr. 0483 din 2019)
  • Ordin nr. 553 din 05 Iunie 2019 privind reglementarea procedurii de avizare a instrumentelor de plată electronică cu acces la distanță. (MO nr. 0485 din 2019)
  • Ordin nr. 1881 din 06 Iunie 2019 privind instituirea măsurii de sprijin, constând în acordarea unor ajutoare de stat și ajutoare de minimis pentru Sprijinirea specializării inteligente în regiunile mai puțin dezvoltate selectate ca pilot în cadrul inițiativei „DG Regio pentru regiuni mai puțin dezvoltate“ prin Programul operațional regional 2014-2020. (MO nr. 0486 din 2019)
  • Ordin nr. 2287 din 30 Mai 2019 pentru stabilirea criteriilor potrivit cărora membrii cooperatori beneficiază de scutirile prevăzute la art. 76 alin. (1) lit. e) din Legea cooperației agricole nr. 566/2004. (MO nr. 0491 din 2019)
  • HG nr. 371 din 03 Iunie 2019 pentru modificarea și completarea anexelor nr. 1 și 2 la Hotărârea Guvernului nr. 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing și promovare turistică și a Programului multianual de dezvoltare a destinațiilor, formelor și produselor turistice. (MO nr. 0493 din 2019)
  • Regulament nr. 5 din 06 Iunie 2019(Autoritatea de Supraveghere Financiară) privind reglementarea unor dispoziții referitoare la prestarea serviciilor și activităților de investiții conform Legii nr. 126/2018 privind piețele de instrumente financiare. (MO nr. 0496 din 2019)
  • Ordonanță de urgență nr. 43 din 12 Iunie 2019 pentru modificarea și completarea unor acte normative care privesc stabilirea unor măsuri în domeniul investițiilor. (MO nr. 0507 din 2019)
  • Ordin nr. 1133 din 18 Iunie 2019 pentru modificarea Schemei de ajutor de minimis prevăzute în cadrul Programului Start-up Nation, aprobată prin Ordinul ministrului pentru mediul de afaceri, comerț și antreprenoriat nr. 1.854/2018. (MO nr. 0509 din 2019)
  • Ordonanță de urgență nr. 44 din 20 Iunie 2019 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice. (MO nr. 0509 din 2019)
  • Lege nr. 117 din 20 Iunie 2019 pentru modificarea și completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții. (MO nr. 0509 din 2019)
  • Lege nr. 120 din 20 Iunie 2019 privind unele măsuri necesare pentru realizarea lucrărilor și implementarea proiectelor de importanță națională privind rețeaua electrică de transport. (MO nr. 0517 din 2019)
  • HG nr. 358 din 30 Mai 2019 privind aprobarea Strategiei naționale de dezvoltare a ecoturismului – context, viziune și obiective – 2019-2029. (MO nr. 0520 din 2019)
  • Ordin nr. 1699 din 24 Iunie 2019 pentru modificarea unor ordine ale președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanțelor fiscal. (MO nr. 0529 din 2019)
  • Ordin nr. 2368 din 12 Iunie 2019 pentru modificarea pct. 4 alin. (3) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului finanțelor publice și al ministrului justiției nr. 1.022/2.562/2016 privind aprobarea procedurilor de stabilire, plată și rectificare a impozitului pe veniturile din transferul proprietăților imobiliare din patrimoniul personal și a modelului și conținutului unor formulare utilizate în administrarea impozitului pe venit. (MO nr. 0532 din 2019)
  • Ordin nr. 1503 din 03 Iunie 2019 pentru aprobarea Normelor tehnice privind autorizarea persoanelor fizice și juridice de a utiliza carnete TIR. (MO nr. 0532 din 2019)
  • Ordin nr. 2434 din 28 Iunie 2019 privind prospectele de emisiune a certificatelor de trezorerie cu discont și a obligațiunilor de stat de tip benchmark aferente lunii iulie 2019. (MO nr. 0534 din 2019)
  • Ordonanță de urgență nr. 51 din 25 Iunie 2019 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul transportului de persoane. (MO nr. 0535 din 2019)

 

Read more
26 iunie 2019
Comunicate de presa

Cafeneaua Oamenilor de Afaceri

SESIUNE INFORMATIVA IN DOMENIUL MUNCII, LA CAFENEAUA OAMENILOR DE AFACERI

Camera de Comert si Industrie Maramures in parteneriat cu Inspectoratul Teritorial de Munca Maramures vor organiza in 18 iulie 2019, de la ora 11:00, o noua editie a actiunii ”Cafeneaua oamenilor de afaceri”.

In cadrul intalnirii, oficiali ai Inspectoratului Teritorial de Munca Maramures vor aborda aspecte legate de:

• Modificarile Codului Muncii,
• Legea zilierilor,
• Legislatia privind securitatea si sanatatea in munca specifica sezonului
• Legislatia specifica domeniului constructiilor.

Termenul limita de inscriere este 10 iulie 2019. Participarea este gratuita.

Seminarul se inscrie in sesiunile de informare si instruire a agentilor economici asupra unor aspecte legislative nationale pe care Camera de Comert si Industrie Maramures le organizeaza in colaborare cu administratia publica locala, cu serviciile publice deconcentrate din teritoriu si cu alte entitati.

Cafeneaua Oamenilor de Afaceri este un eveniment organizat de Camera de Comert si Industrie Maramures in cadrul caruia sunt dezbatute problemele economice, tehnice, financiare, legislative, administrative cu care se confrunta operatorii economici din judet. La dezbateri sunt invitati reprezentanti ai administratiei publice locale, centrale, personalitati ale vietii politice, economice, comerciale care pot sa contribuie la clarificarea aspectelor ridicate de oamenii de afaceri maramureseni si totodata pot sa vina cu solutii de rezolvare a problemelor care afecteaza bunul mers al activitatii oamenilor de afaceri, respectiv al firmelor maramuresene.

Read more
25 iunie 2019
Hermes Contact

Buletinul Informativ Hermes Contact nr.344

Click pentru descarcare publicatie

Read more
Justice, law and legal concept. Judge gavel and law books.
20 iunie 2019
Noutati legislative

Noutati Legislative MAI  2019

Noutati Legislative MAI  2019

FISCALITATE

  • Ordin 2080 din 22 Aprilie 2019 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul asigurărilor pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurări sociale de sănătate, bugetul Trezoreriei Statului, bugetul Fondului pentru mediu si bugetele locale, aprobate prin Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 501/2013. (MO nr. 0332 din 2019)
  • Ordin 2051 din 17 Aprilie 2019 pentru stabilirea criteriilor sectoriale si a pragurilor critice, potrivit domeniilor de responsabilitate, aferente sectorului „Financiar-bancar: taxe, impozite, trezorerie si sisteme de plăti”.(MO nr. 0340 din 2019)
  • Lege nr. 91 din 06 Mai 2019 pentru aprobarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 107/2018 privind modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene. (MO nr. 0354 din 2019)
  • Ordonantă de urgentă 31 din 14 Mai 2019 privind acordarea unor facilităti fiscale si pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, pentru completarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 11/2018 pentru adoptarea unor măsuri bugetare si pentru modificarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice. (MO nr. 0403 din 2019)
  • Ordonanta aduce mai multe modificări Codului Fiscal, cum ar fi :
    • Extinderea aplicării cotei reduse de TVA de 5%
    • Extinderea cotei de TVA de 5% se referă la livrarea alimentelor de inaltă valoare calitativă, fiind incluse in această categorie produsele montane, eco si traditionale. In vederea aplicarii cotei reduse de 5%, produsele trebuie să fie autorizate de Ministerul Agriculturii si Dezvoltării Rurale.
  • Prelungirea termenului de plată pentru impozite si contributii aferente veniturilor extrasalariale realizate de persoane fizice in perioada 2014 — 2017
  • Anularea contributiei la asigurările de sănătate pentru venituri extrasalariale realizate de persoane fizice din perioada 01 iulie 2015 — 31 decembrie 2017, cand veniturile anuale cumulate au fost mai mici decat salariul minim brut garantat in plată corespunzător unui an de zile.
  • Ordin 2165 din 10 Mai 2019 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitătii de depunere si de gestionare a formularului 112 „Declaratie privind obligatiile de plată a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominală a persoanelor asigurate“.(MO nr. 0404 din 2019)
  • Ordinul aprobă formularul actualizat al declaratiei 112, urmare a introducerii contributiei la CAS pentru zilieri.

ALTE DOMENII

  •  HG 262 din 24 Aprilie 2019 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si bărbati. (MO nr. 0333 din 2019)
  • Decizia Curtii Constitutionale a Romaniei nr. 139 din 13 Martie 2019 referitoare la obiectia de neconstitutionalitate a Legii pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 13/2011 privind dobanda legală remuneratorie si penalizatoare pentru obligatii bănesti, precum si pentru reglementarea unor măsuri financiar-fiscale in domeniul bancar. (MO 0336 din 2019)
  • Decizia Curtii Constitutionale a Romaniei nr. 147 din 13 Martie 2019 referitoare la obiectia de neconstitutionalitate a dispozitiilor articolului unic din Legea pentru modificarea si completarea art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscal. (MO 0338 din 2019)
  • Hotărarea Consiliului de Mediere 55 din 05 Aprilie 2019 pentru modificarea anexei la Hotărarea Consiliului de mediere nr. 39/2015 privind aprobarea Statutului profesiei de mediator. (MO nr. 0344 din 2019)
  • Contract dintre Romania si Banca Europeană de Investitii. (MO 0350 din 2019)
  • Lege 72 din 22 Aprilie 2019 pentru aprobarea Contractului de finantare dintre Romania si Banca Europeană de Investitii (Romania – Cofinantare UE pentru dezvoltare rurală 2014-2020), semnat la Bucuresti la 17 septembrie 2018. (MO nr. 0350 din 2019)
  • Ordin 186 din 25 Aprilie 2019 al Comisiei Nationale de Strategie si Prognoză privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei „Investim in copii, investim in viitor“.(MO nr. 0354 din 2019)
  • Ordin 132 din 17 Aprilie 2019 pentru modificarea Ordinului presedintelui Autoritătii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităti Publice nr. 206/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de autorizare a autoritătilor de autorizare pentru serviciile de transport public local. (MO nr. 0357 din 2019)
  • Ordin 646 din 25 Aprilie 2019 privind aprobarea documentatiei pentru infiintarea si inregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical. (MO nr. 0358 din 2019)
  • Lege 97 din 07 Mai 2019 pentru modificarea si completarea Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii. (MO nr. 0359 din 2019)
  • Ordin 1401 din 17 Aprilie 2019 privind documentele standard si contractul-cadru care vor fi utilizate in cadrul procedurilor de delegare a gestiunii serviciului public de transport de persoane in unitătile administrativ-teritoriale, realizat cu autobuze, troleibuze si/sau tramvaie. (MO nr. 0360 din 2019)
  • Ordin nr. 407 din 16 Aprilie 2019 pentru punerea in aplicare a Regulamentului privind constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor de către Consiliul Concurentei. (MO nr. 0370 din 2019)
  • Ordin 798 din 08 Mai 2019 privind modificarea Schemei de ajutor de stat pentru realizarea de investitii in infrastructura energetică in scopul preluării energiei produse din resurse regenerabile in conditii de sigurantă a SEN, precum si implementarea sistemelor de măsurare inteligentă a energiei electrice la consumatorii casnici, aferentă Programului operational Infrastructură mare (POIM 2014-2020), axa prioritară 6, obiectivul specific 6.1 „Cresterea productiei de energie din resurse regenerabile mai putin exploatate (biomasă, biogaz, geotermal), sectorul distributie“ si obiectivul specific 6.3. „Reducerea consumului mediu de energie electrică la nivelul locuintelor“, aprobată prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale, administratiei publice si fondurilor europene, nr. 2.586/2017. (MO nr. 0392 din 2019)
  • Ordin 653 din 13 Martie 2019 privind instructiunile pentru implementarea prevederilor legale referitoare la licentierea serviciilor sociale in contextul aprobării unor noi standarde minime de calitate in domeniul serviciilor sociale si pentru abrogarea unor ordine. (MO nr. 0398 din 2019)
  • Ordin nr. 997 din 07 Mai 2019 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea de către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a prevederilor Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 8/2017 privind lansarea in cadrul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a Programului de sustinere a internationalizării operatorilor economici romani, cu finantare de la bugetul de stat, pentru perioada 2017-2020. (MO nr. 0398 din 2019)
  • Ordin 195 din 09 Mai 2019 privind stabilirea criteriilor pentru incadrarea ca „produs cultural“ a proiectelor care pot beneficia de ajutor de stat. (MO nr. 0401 din 2019)
  • Ordin 196 din 09 Mai 2019 privind stabilirea Procedurii de selectie a beneficiarilor si a proiectelor si structurii indicative a bugetului proiectului, cu detalii privind cheltuielile eligible. (MO nr. 0401 din 2019)
  • Ordin 500 din 21 Mai 2019 pentru modificarea si completarea Ghidului de finantare a Programului national de inlocuire a echipamentelor electrice si electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic. (MO nr. 0406 din 2019)
    Lege nr. 109 din 24 Mai 2019
    privind modificarea si completarea unor acte normative in domeniul comunicatiilor electronice, serviciilor postale si supravegherii pietei echipamentelor. (MO nr. 0418 din 2019)
  • Ordonantă de urgentă 34 din 23 Mai 2019 privind unele măsuri cu caracter fiscal-bugetar. (MO nr. 0427 din 2019)

Ordonantă de urgentă nr. 38 din 30 Mai 2019 privind modificarea Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 28/2013 pentru aprobarea Programului national de dezvoltare locală si pentru modificarea si completarea Legii nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat. (MO nr. 0434 din 2019)

Read more
19 iunie 2019
Hermes Contact

Buletinul Informativ Hermes Contact nr.343

Read more
Centrul de Instruire si Marketing "Gheorghe Marcas"
19 iunie 2019
Comunicate de presaMedia

In memoriam „Gheorghe Marcas”

Începând din luna iunie a.c., Centrul de Instruire și Marketing al Camerei de Comerț și Industrie Maramureș poartă numele regretatului Gheorghe Marcaș, președinte fondator al Camerei de Comerț și Industrie Maramureș.
Pentru a-l onora așa cum se cuvine pe cel care vreme de aproape 30 de ani a condus destinele instituției camerale, președintele CCI Maramureș, Florentin-Nicolae Tuș a propus membrilor AGM ca centrul expozițional al Camerei de Comerț și Industrie Maramureș să poarte, in memoriam, numele ing. Gheorghe Marcaș. Hotărârea a fost adoptată în unanimitate în luna mai, în cadrul ședinței Adunării Generale a Membrilor Camerei de Comerț și Industrie Maramureș, inițiativa președintelui CCI Maramureș fiind susținută de toți membrii prezenți.
Ing. Gheorghe Marcaș a fost și va rămâne o personalitate marcantă pentru comunitatea economică maramureșeană. De-a lungul carierei sale a condus câteva dintre cele mai mari întreprinderi și instituții cu profil economic din județ. Ing. Gheorghe Marcaș a fost cel care a înfiinţat, în 1990, Camera de Comerţ şi Industrie Maramureş. În ultimii ani, a acordat o atenție deosebită documentării asupra activității instituțiilor camerale atât din țară cât și din întreaga lume. A devenit autorul unor lucrări de referință care evidențiază trecutul acestor instituții, creșterea calității serviciilor și consolidarea prestigiului Camerelor de Comerț și Industrie (ex. ”Camerele de Comerț și Industrie din România File de istorie 1850-2010”). De-a lungul timpului, a fost decorat cu medalii și ordine, a primit distincții pentru activitatea sa, printre care Meritul Comercial clasa a III-a și clasa a II-a și titlul de Cetăţean de Onoare al Municipiului Baia Mare. Gheorghe Marcaș a făcut parte și din Colegiul de Conducere al Camerei de Comerţ şi Industrie a României (CCIR).

Centrul de Instruire si Marketing "Gheorghe Marcas"

Read more
2 iunie 2019
Comunicate de presa

EXPO Marmatia, expozitie in premiera in Sighetu Marmatiei

COMUNICAT DE PRESA

UN NOU PARTENERIAT CCI MARAMURES – PRIMARIA SIGHETU MARMATIEI

EXPO Marmatia, expozitie de bunuri de larg consum organizata in premiera in Sighetu Marmatiei

 

Camera de Comert si Industrie Maramures in parteneriat cu Primaria Municipiului Sighetu Marmatiei organizeaza, in 9-11 august, prima editie ”EXPO Marmatia” – o expozitie de bunuri de larg consum ce vine in sprijinul producatorilor si comerciantilor pentru a-si lansa produse sau a-si promova oferta de servicii pe piata sigheteana.
”EXPO Marmatia” se va desfasura la Sala de Sport a Liceului Teoretic ”Leowey Klara” din Sighet (cu intrare prin curtea Muzeului Maramuresului, str. 22 Decembrie 1989, nr. 2). Locatia este situata in imediata apropiere a Parcului Central, unde Primaria si Consiliul Local Sighetu Marmatiei vor organiza, in aceeasi perioada, editia a VII-a a Galei Folk ”Floare de colt”, respectiv editia a IX-a a Festivalului de muzica si arta medievala ”Aeternus Maramorosiensis”. Cele doua evenimente devenite deja traditie pentru capitala Maramuresului voievodal se bucura de aprecierea sighetenilor, a maramuresenilor stabiliti in afara granitelor Romaniei care aleg sa se intoarca la obarsii pentru a-si petrece concediul in comunitatile in care s-au nascut dar si de receptivitatea turistilor curiosi sa descopere Maramuresul, atragand an de an, in cele trei zile de festival, mii de participanti.
Florentin Nicolae Tus, presedinte Camera de Comert si Industrie Maramures: ”Pentru ca Maramuresul istoric este una dintre zonele cele mai aglomerate in luna august, cu cele mai multe evenimente care promoveaza oamenii, traditia si specificul locului, Camera de Comert si Industrie Maramures a considerat oportun sa se adreseze publicului din nordul judetului (Valea Izei, Valea Ruscovei, Valea Viseului, Borsa) si chiar romanilor din dreapta Tisei prin organizarea la Sighetu Marmatiei a unei expozitii de bunuri de larg consum, care sa aduca locuitorilor o gama larga de produse ale agentilor economici din Maramures si din tara (de la imbracaminte, incaltaminte pana la produse de ultima generatie). Consideram ca parteneriatul dintre Camera de Comert si Industrie Maramures si Primaria Municipiului Sighetu Marmatiei, care a debutat cu prima editie a expozitiei Nunta de la A la Z, se va consolida prin organizarea primei editii EXPO Marmatia, generand astfel evenimente care aduc plus-valoare comunitatii sighetene, atat din punct de vedere economic cat si social.”
Camera de Comert si Industrie Maramures

Descarcare Contract de participare EXPO Maramatia

 

Read more

 

  • <
  • 1
  • …
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • >
ccimm rotund

Camera de Comerț și Industrie Maramureș
CIF RO4423143
Maramures, Baia Mare, Bd. Unirii nr. 16

Telefon: +40-262-221510,
0362-405303, 0728-233908
E-mail: cci_mm@ccimm.ro

1011px-GoogleMaps_logo.svg

Indicatii de orientare
Sediul CCI Maramures
Centrul de Instruire si Marketing al CCI Maramures “Gheorghe Marcas”


Netopia


Solutionarea Alternativa a Litigiilor


Solutionarea Online a Litigiilor

Termeni și condiții | Politica GDPR | Politica privind fișierele cookies

Copyright © 2025 Camera de Comert si Industrie Maramures
Gestionează consimțământul
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Funcționale Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator, sau în scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scopul legitim de stocare a preferințelor care nu sunt solicitate de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Gestionează opțiunile Gestionează serviciile Gestionează {vendor_count} furnizori Citește mai multe despre aceste scopuri
Vizualizează preferințele
{title} {title} {title}
X